دلایل ریجکت ویزای شینگن را بشناسید

وقتی که در مورد اخذ ویزای شینگن صحبت می‌کنیم یعنی باید مدارک مورد نیاز برای نشان دادن تمکن مالی و شرایط مناسب خود به سفارت ارائه دهید و ریجکت ویزای شینگن می‌تواند به همین دلیل باشد. در حقیقت برای حضور در منطقه شینگن شما باید ثابت کنید که وضعیت مالی مناسبی دارید و قصد دارید که مجدداً به ایران برگردید. در ضمن باید به مسئول صدور ویزا ثابت کنید که محل مشخصی برای اقامت دارید و زمان برگشت شما هم به چه صورت است.

حالا با این مقدمه به شما خواهیم گفت که دلایل ریجکت ویزای شینگن چه چیزی هستند و شما برای فرار از آنها می‌توانید چه عکس‌العملی نشان دهید.

نداشتن گذرنامه معتبر

کسانی که به فکر اخذ ویزای شینگن هستند باید اعتبار گذرنامه آنها بیشتر از سه ماه باشد، حداقل دو صفحه خالی از گذرنامه آنها باقی مانده باشد و شرایط گذرنامه آنها به شکلی باشد که مشخصات هویتی آن ها را به طور کامل نشان دهد. ارائه هرگونه مدرک جدید یا چسباندن ویزای جعلی به گذرنامه می تواند به اعتبار آن لطمه بزند و یکی از دلایل ریجکت ویزای شینگن باشد.

نداشتن هدف مشخص یا محل اقامت مشخص

در جریان درخواست دریافت ویزای شینگن شما هم باید اهداف خود را به آنها ثابت کنید و هم مشخص کنید که قرار است در کجا اقامت داشته باشید. برای ثابت کردن این موارد باید بلیت پرواز رزروی برای هر فرد متقاضی و همچنین رزرو محل اقامت برای هر شب اقامت در منطقه شنگن را داشته باشید. اگر شما نتوانید این موارد را به سفارت ثابت کنید کار شما برای گرفتن ویزا سخت می شود.

مدارک مختلفی برای اثبات محل اسکان یا محل اقامت شما وجود دارد که باید کاملاً رسمی و مورد تایید کنسولگری و سفارت کشورهای منطقه شینگن باشد. در حقیقت شما در وهله اول باید به نامه رزرو هتل یا همان واچر را به سفارت تحویل دهید تا به آنها ثابت شود که در این مدت در چه محلی اقامت دارید. اما اینکه شما از طرف آشنایان درجه یک خود دعوتنامه ارسال کنید یا مدارک و شواهد تور مسافرتی توسط شرکت به آنجا ارسال شود تاثیر مستقیمی در نتیجه ویزای شما دارد.

نداشتن شرایط مالی مناسب

یکی دیگر از شرایط اخذ ویزا از سفارت یا کنسولگری کشورهای منطقه شینگن این است که شما شرایط مالی مناسب به خود را به آنها ثابت کنید. این موضوع به کمک ارائه صورت مالی بیش از یک ماه از تاریخ صدور آن و همچنین وضعیت حساب جاری فرد متقاضی می شود که باید گردش مالی مناسبی داشته باشد. بنابراین در بین دلایل ریجکت ویزای شینگن خود به دنبال نداشتن بودجه کافی در صورتهای مالی یا عدم ارائه چک مسافرتی معتبر باشید که با برطرف کردن آن می‌توانید مشکلات خود را هم برطرف کنید.

نداشتن دعوتنامه از اقوام درجه یک یا نامه اشتغال به کار از مرجع نامعتبر

اگرچه در مورد شرایط اخذ ویزای شینگن اشاره مستقیمی به دعوت نامه از طرف اقوام درجه یک نشده، اما وجود این دعوتنامه می‌تواند عامل مهمی در موفقیت شما باشد. در ضمن اگر شما نامه اشتغال به کار خود را از یک شرکت ناشناخته و غیر واقعی ببرید شک نداشته باشید که در معرض ریجکتی هستید. البته ما در گروه طنین گشت امکان ارسال دعوتنامه را برای شما فراهم می کنیم که کار اخذ ویزای شینگن را برای شما ساده تر می کند. اما حتماً نامه اشتغال به کار خود را در یک برگه رسمی با سربرگ مشخص و با تاریخ سه ماه آماده کنید.

نداشتن سفر قبلی به خارج از ایران یا نداشتن مدرک معتبر مبنی بر بازگشت به کشور

در جریان اخذ ویزای شینگن شما باید ثابت کنید که قصد بازگشت به کشور را دارید و درخواست اقامت دائم نمی‌دهید. در ضمن تجربه سفر به خارج از ایران و همچنین خالی نبودن پاسپورت هم یک امتیاز ویژه برای شما محسوب می شود. به همین دلیل به هنگام درخواست ویزا شما باید رزرو بلیط رفت و برگشت را به مسئول سفارت تحویل دهید و از طرف دیگر کپی و اصل پاسپورت را هم به آنها نشان دهید که قبلاً تجربه سفر خارجی دارید. اگر همه موارد مهیا باشند احتمالا این دو مورد به عنوان دلایل ریجکت ویزای شینگن شما هستند.

 داشتن تجربه ریجکتی از سفارت کشورهای دیگر

معمولاً سفارت کشورهای منطقه شینگن نسبت به ریجکتی حساسیت زیادی به خرج می دهند و رفتار ۶ تا ۸ ماه قبلی شما را کنترل می کنند. بنابراین اگر قبلاً ریجکتی از طرف سفارت هر کشوری را داشته اید بین ۸ ماه تا یک سال صبر کنید تا اثر آن از بین رفته و امکان درخواست مجدد داشته باشید. البته معمولاً ریجکتی تا ۳ سال در پرونده شما باقی می ماند.

احتمال انجام کارهای مجرمانه در گذشته یا در حال حاضر

رفتارهایی که شما قبلا انجام داده اید یا فعالیت هایی که در حال حاضر انجام می‌دهید ارتباط مستقیمی با دلایل ریجکت ویزای شینگن دارد. محدودیت تردد در این کشورها برای کسانی که سیاست عمومی یا امنیت داخلی منطقه شینگن را تهدید می‌کنند بیشتر است و اجازه ورود به آنها را نمی‌دهند. بنابراین اگر قبلاً مشکلاتی مانند اعتیاد به مواد مخدر یا سایر جرایم جدی را داشته‌اید می‌تواند به عنوان دلایل ریجکت ویزای شینگن شما باشند و فرآیند بررسی مدارک شما را تحت تاثیر قرار دهد.

گذرنامه جعلی و مدارک جدید

یکی از مهمترین دلایل ریجکت ویزای شینگن این است که فرد از یک گذرنامه جعلی یا گذرنامه آسیب دیده استفاده کند. در حقیقت با توجه به اینکه گذرنامه به عنوان مدرک هویتی شما شناخته می شود لازم است که تمامی صفحات آن سالم بوده و اطلاعات دقیقی را در اختیار کنسولگری قرار دهد. متاسفانه برخی از شرکت‌ها از ویزای جعلی برای اثبات سفر خارجی قبلی فرد استفاده می کنند که معمولاً تجربه تلخی برای آنها به دنبال دارد و می‌تواند منجر به ممنوعیت دائم ورود آنها به منطقه شینگن شود.

تلاش ما در گروه طنین گشت این است که سفر شما به مناطق مختلف دنیا مانند منطقه شینگن یا ویزای کانادا را برای شما راحت تر کنیم. پس اگر نمی دانید که دلایل ریجکت ویزای شینگن شما چیست با ما تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهیم.


منبع : طنین گشت

هنگام درخواست ویزای شنگن تجاری چه مدارکی لازم است؟

مدارک زیر برای درخواست ویزای تجاری شینگن مورد نیاز است:

    فرم درخواست ویزا. کاملاً تکمیل و امضا شده است.
    دو عکس اخیراً گرفته شده باید ضمیمه شوند. مطابق الزامات عکس ویزای شینگن ، هر دو عکس باید در طی سه ماه گذشته گرفته شوند.
    گذرنامه معتبر. باید حداقل سه ماه بیشتر از تاریخی که قصد دارید از منطقه شینگن خارج شوید معتبر باشد. گذرنامه های قدیمی تر با ویزا در آنها (در صورت وجود).
    رزرو سفر یا برنامه سفر آن باید شامل تاریخ و شماره پرواز باشد که ورودی و خروج از منطقه شینگن را مشخص کند. می توانید از خدمات مشاوره ویزا مانند این استفاده کنید. این افراد می توانند اکثر شرایط اجباری ویزای کار شما مانند برنامه های پرواز ، رزرو هتل و همچنین مشاوره رایگان از طریق ایمیل را کنترل کنند.
    بیمه نامه سفر. سندی که به شما اثبات می کند بیمه سلامت مسافرتی را برای کل سرزمین شنگن داشته باشید ، در صورت بروز هرگونه فوریت پزشکی به عنوان بیماری ، تصادف و حتی بازگشت در صورت مرگ ، حداقل 30،000 یورو را پوشش دهید.
    اثبات اسکان. سندی که نشان می دهد در تمام مدت اقامت شما در شینگن اقامت شما چگونه خواهد بود. این می تواند یک رزرو هتل ، قرارداد اجاره یا نامه دعوت نامه از میزبان خانه ای باشد که در آن خانه خواهید ماند.
    اثبات وسایل مالی. شواهدی مبنی بر اینکه شما پول کافی برای حمایت مالی خود در طول سفر تجاری خود در اروپا دارید. این می تواند یکی از موارد زیر باشد:
        صورت حساب بانکی - که نشان می دهد پول کافی در حساب خود برای سفر دارید. این بیانیه نباید از 3 ماه قدیمی تر باشد.
        نامه حمایت مالی - توسط شخص دیگری که تأیید می کند از حمایت مالی شما برای سفر به شنگن حمایت می کنند. برای اینکه این نامه معتبر باشد ، باید همراه با بیانیه بانکی ضامن باشد ، حداکثر سه ماه دیگر.
        ترکیبی از صورت حساب بانکی و نامه حمایت مالی.
    اثبات هزینه ویزای پرداخت شده.
    نامه جلد توضیح هدف بازدید از کشور شنگن.
    مشخصات کوتاهی از محل کار متقاضیان.
    نامه کارفرما توصیف دقیق هدف سفر و همچنین برنامه سفر روزهایی که در منطقه شینگن می گذرد.
    دعوتنامه. نوشته شده توسط شرکت شریک در منطقه شینگن ، فکس به کنسولگری مربوطه. این نامه باید به عنوان دعوت نامه برای حضور در جلسات یا سایر برنامه های مرتبط با تجارت ، صنعت یا کار ظاهر شود.
    اثبات وسایل مالی. باید در نامه کارفرما یا دعوت شرکت شریک بیان شود که یکی از هر دو طرف در طول اقامت خود در منطقه شنگن ، هزینه سفر متقاضی را تأمین خواهد کرد.
    اگر روابط تجاری قبلی بین دو شرکت وجود داشته باشد ، اثبات چنین رویدادی است.
    برای کارمندان:
        قرارداد استخدام.
        صورت حساب بانکی آخرین 6 ماه.
        اجازه کارفرما را ترک کنید.
        فرم اظهارنامه مالیات بر درآمد یا گواهی مالیات بر درآمد که در منبع حقوق کسر می شود.
    برای افراد شاغل:
        یک کپی از پروانه کسب و کار شما.
        بیانیه بانکی شرکت از آخرین 6 ماه.
        بازده مالیات بر درآمد (ITR).

هزینه ویزای توریستی کانادا تضمینی

وقتی که قصد یک سفر توریستی یا سفر به هر دلیلی به کشور کانادا داشته باشید و اطلاعات شما محدود باشد، مطمئناً در مورد هزینه ویزای کانادا تضمینی چندان نگران نیستید و صرفاً به دنبال کسی میگردید که شما را راهنمایی کند. با توجه به اینکه خدمات اصلی ما در گروه طنین گشت مربوط به اخذ ویزای کانادا  توریستی به صورت تضمینی است، در ادامه این مطلب در مورد هزینه اخذ ویزای توریستی کانادا صحبت خواهیم کرد و شرایط مختلف آن را بررسی می کنیم.

هزینه ویزای توریستی کانادا تضمینی بدون ویزای شینگن

داشتن ویزای شینگن یک امتیاز جالب توجه برای درخواست دهندگان ویزای کانادا محسوب می‌شود و به نوعی تایید کننده هویت و شرایط مناسب شما برای سفر به کانادا است. در مطالب قبلی گفتیم که کسانی که ویزای شینگن داشته باشند راحت تر می توانند برای ویزای کانادا اقدام کنند.

اما در گروه طنین گشت برای کسانی که به فکر اخذ ویزای توریستی کانادا به صورت تضمینی هستند و هیچ گونه ویزای شینگن ندارند ۴۵۰۰ دلار آمریکا در نظر گرفته ایم. در حقیقت شما با پرداخت این هزینه نیازی به ویزا ندارید و ما می‌توانیم به صورت تضمینی ویزای کانادا را برای شما فراهم کنیم.

هزینه اخذ ویزای مولتی کانادا

در مطالب قبل در مورد ویزای مالتیپل ۵ ساله کانادا صحبت کردیم و گفتیم که باید شرایط خاصی مانند تمکن مالی و یا دعوتنامه داشته باشید تا بتوانید این ویزا را به صورت تضمینی دریافت کنید. با توجه به این که ویزای مولتی کانادا برای چندین بار ورود و خروج به این کشور مناسب است اکثر افراد برای سفرهای توریستی خود استفاده از آن را ترجیح می دهند.

اما اگر در مورد هزینه ویزای توریستی کانادا تضمینی نگران هستید، در گروه طنین گشت ما این فرایند را با وجود مدارک کامل شما با هزینه ۱۵۰۰ دلار انجام می‌دهیم. اما اگر به هر دلیلی مدارک شما کامل نیست یا امکان ارائه مدارک را ندارید ما روند اخذ ویزای شما را در ازای پرداخت هزینه ۷۵۰۰ دلار آمریکا انجام خواهیم داد. البته حتماً از قبل با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل را در اختیار شما بگذارند.

 اخذ ویزای شینگن

از جمله شرایطی که امکان دریافت ویزای توریستی کانادا و ویزای مولتی کانادا را برای مسافران راحت می کنند، داشتن ویزای شینگن است. حالا اگر شما قبلاً از ویزای شینگن استفاده نکرده‌اید یا در ارائه مدارکی مانند رزرو هتل یا رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما مشکل دارید، همه این خدمات توسط گروه طنین گشت برای شما انجام می‌شود.

به خاطر داشته باشید که گروه طنین گشت در انجام خدمات مربوط به اخذ ویزای شینگن هم فعالیت می کند و شما می توانید ویزای خود را بصورت تضمینی دریافت کنید. فقط کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید و مراحل اخذ ویزای شینگن را با آنها به صورت گام به گام پیش بروید.

خدماتی که گروه طنین گشت به شما می دهند

اگر ما ادعا داریم که می توانیم ویزای مولتی یا ویزای توریستی کانادا را به صورت تضمینی برای شما میگیریم، در حقیقت از خدمات و شرایط حرفه‌ای خود اطلاع داریم. خدمات ما در گروه طنین گشت شامل ارتباط با کارگزار مستقیم در اروپا، تمامی خدمات مربوط به اخذ ویزا و گرفتن وقت سفارت، رزرو هتل و بلیط هواپیما و همچنین صدور بیمه نامه مسافرتی، امکان حمل و نقل فرودگاهی در هر کدام از کشور های اروپا و همچنین گشت شهری در کلیه کشور های اروپا می شود.

بنابراین اگر چه ما هزینه ویزای توریستی کانادا تضمینی را از شما دریافت می کنیم، اما مطمئن باشید که در تمام مراحل در کنار شما هستیم تا در این مسیر چالش کمتری تجربه کنید و یک سفر کم دردسر و با خیال راحت داشته باشید.


منبع : هزینه ویزای کانادا

نواع ویزای شینگن

نواع ویزای شینگن

بسته به هدف و ماهیت سفر، نوع ویزای شینگن متقاضی تعیین می‌گردد. نوع این ویزا از طرفی مدت اعتبار این ویزا را تعیین خواهد کرد. بنابراین انواع ویزای شینگن تعیین کننده نحوه و شرایط ورود شما به یک یا چند کشور حوزه شینگن خواهد بود. این ویزا به ۳ دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند:

  • ویزای اتحادیه شینگن یا Uniform Schengen Visa (USV)
  • ویزای اعتبار محدود منطقه‌ای یا Limited territorial validity visa (LTV)
  • ویزای ملی