هزینه ویزای توریستی کانادا تضمینی

وقتی که قصد یک سفر توریستی یا سفر به هر دلیلی به کشور کانادا داشته باشید و اطلاعات شما محدود باشد، مطمئناً در مورد هزینه ویزای کانادا تضمینی چندان نگران نیستید و صرفاً به دنبال کسی میگردید که شما را راهنمایی کند. با توجه به اینکه خدمات اصلی ما در گروه طنین گشت مربوط به اخذ ویزای کانادا  توریستی به صورت تضمینی است، در ادامه این مطلب در مورد هزینه اخذ ویزای توریستی کانادا صحبت خواهیم کرد و شرایط مختلف آن را بررسی می کنیم.

هزینه ویزای توریستی کانادا تضمینی بدون ویزای شینگن

داشتن ویزای شینگن یک امتیاز جالب توجه برای درخواست دهندگان ویزای کانادا محسوب می‌شود و به نوعی تایید کننده هویت و شرایط مناسب شما برای سفر به کانادا است. در مطالب قبلی گفتیم که کسانی که ویزای شینگن داشته باشند راحت تر می توانند برای ویزای کانادا اقدام کنند.

اما در گروه طنین گشت برای کسانی که به فکر اخذ ویزای توریستی کانادا به صورت تضمینی هستند و هیچ گونه ویزای شینگن ندارند ۴۵۰۰ دلار آمریکا در نظر گرفته ایم. در حقیقت شما با پرداخت این هزینه نیازی به ویزا ندارید و ما می‌توانیم به صورت تضمینی ویزای کانادا را برای شما فراهم کنیم.

هزینه اخذ ویزای مولتی کانادا

در مطالب قبل در مورد ویزای مالتیپل ۵ ساله کانادا صحبت کردیم و گفتیم که باید شرایط خاصی مانند تمکن مالی و یا دعوتنامه داشته باشید تا بتوانید این ویزا را به صورت تضمینی دریافت کنید. با توجه به این که ویزای مولتی کانادا برای چندین بار ورود و خروج به این کشور مناسب است اکثر افراد برای سفرهای توریستی خود استفاده از آن را ترجیح می دهند.

اما اگر در مورد هزینه ویزای توریستی کانادا تضمینی نگران هستید، در گروه طنین گشت ما این فرایند را با وجود مدارک کامل شما با هزینه ۱۵۰۰ دلار انجام می‌دهیم. اما اگر به هر دلیلی مدارک شما کامل نیست یا امکان ارائه مدارک را ندارید ما روند اخذ ویزای شما را در ازای پرداخت هزینه ۷۵۰۰ دلار آمریکا انجام خواهیم داد. البته حتماً از قبل با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل را در اختیار شما بگذارند.

 اخذ ویزای شینگن

از جمله شرایطی که امکان دریافت ویزای توریستی کانادا و ویزای مولتی کانادا را برای مسافران راحت می کنند، داشتن ویزای شینگن است. حالا اگر شما قبلاً از ویزای شینگن استفاده نکرده‌اید یا در ارائه مدارکی مانند رزرو هتل یا رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما مشکل دارید، همه این خدمات توسط گروه طنین گشت برای شما انجام می‌شود.

به خاطر داشته باشید که گروه طنین گشت در انجام خدمات مربوط به اخذ ویزای شینگن هم فعالیت می کند و شما می توانید ویزای خود را بصورت تضمینی دریافت کنید. فقط کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید و مراحل اخذ ویزای شینگن را با آنها به صورت گام به گام پیش بروید.

خدماتی که گروه طنین گشت به شما می دهند

اگر ما ادعا داریم که می توانیم ویزای مولتی یا ویزای توریستی کانادا را به صورت تضمینی برای شما میگیریم، در حقیقت از خدمات و شرایط حرفه‌ای خود اطلاع داریم. خدمات ما در گروه طنین گشت شامل ارتباط با کارگزار مستقیم در اروپا، تمامی خدمات مربوط به اخذ ویزا و گرفتن وقت سفارت، رزرو هتل و بلیط هواپیما و همچنین صدور بیمه نامه مسافرتی، امکان حمل و نقل فرودگاهی در هر کدام از کشور های اروپا و همچنین گشت شهری در کلیه کشور های اروپا می شود.

بنابراین اگر چه ما هزینه ویزای توریستی کانادا تضمینی را از شما دریافت می کنیم، اما مطمئن باشید که در تمام مراحل در کنار شما هستیم تا در این مسیر چالش کمتری تجربه کنید و یک سفر کم دردسر و با خیال راحت داشته باشید.


منبع : هزینه ویزای کانادا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد