روند اخذ ویزای توریستی کانادا

حالا اگر احساس می کنید که همه شرایط گفته شده در بند های قبلی را دارید و می توانید مدارک گفته شده را هم فراهم کنید، باید وارد مراحل درخواست ویزا شوید. البته قبل از هر چیزی توصیه می‌کنم که با کارشناسان طنین گشت در این مورد مشورت کنید تا مطمئن شوید که شرایط مناسب برای درخواست این ویزا را دارید و مطمئن باشید که درخواست شما ریجکت نمی شود.

در گام اول باید درخواست ویزای توریستی کانادا را روی کاغذ و به صورت کتبی به سفارت این کشور یا یکی از دفاتر آنها در کشورهای همسایه ارائه دهید. این مرحله مدارک و درخواست انگشت نگاری و عکسبرداری هم از شما گرفته می‌شود و هزینه درخواست را هم باید بپردازید. گام دوم درخواست آنلاین و ارسال مدارک از سیستم اینترنتی است.

در این مرحله باید وارد سایت سفارت کانادا به آدرس  canada.ca شوید و در آنجا یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و مدارک را برای سفارت آپلود کنید. گام بعدی هزینه‌های دریافت ویزای توریستی کانادا از شما گرفته می‌شود و در مورد هر کدام از قسمت‌های آن هم به شما اطلاع رسانی می شود. گام نهایی هم شامل انگشت نگاری و عکسبرداری است که باید در دفاتر انگشت نگاری سفارت انجام شود.

 در نهایت مشخص می شود که با درخواست ویزای شما موافقت شده یا خیر و از شما خواسته می‌شود که پاسپورت را از دفاتر مخصوص آن ها دریافت کنید.


منبع : ویزای توریستی کانادا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد